Glad Påsk

Dagens började med en långpromenad med hunden.
Jag sov alldeles för länge så man blir sådär mosig uscha!
Hem och åt frukost. Eller frukost o frukost, jag har gjort en bautastor kycklingsallad som vi ska äta på fram till påsk, så jag åt lite av den.
Har tittat på hem till gården.
Diskat och nu ska jag griljera skinkan, sortera mina kläder som ligger i en stor j*kla hög..sen ut o springa???? Har inte bestämt mig än får se, men åh jag borde verkligen!
Känner mig som ett riktigt fetto!

Har hittat kabeln till kameran men nu är batteriet slut så jag kunde inte föra över bilden idag heller!

Imorgon är det skärtorsdagen och pär jobbar halvdag..underbart!
Vi har inget planerat inför påsken och det är väldigt skönt! Vi ska bara vara hemma och äta god påskmat och mysa!
Hoppas att vädret blir fint så man kan vara ute =)
Sitter också och lurar på om man ska påskpynta lite, ska nog i alla fall plocka lite ris.

Nu åter till sysslorna!

Glad Påsk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0