Umeå-Sundsvall-söderhamn-Gävle-Söderhamn-sundsvall-Umeå

Hihi så ser det ut i helgen.
Vi är ute o far rätt mycket känns det som.
Nu är det besiktning av lägenheten på fredag, lite papper som ska skrivas och ett besök på ikea för att titta på kök!
Ska bli kul..jag tror att jag o pär är lite oense om vilken typ av kök vi vill ha.

Är hos mamma o pappa nu på Alnö. innan pär åkte för att jobba åt vi frukost tillsammans och jag gick ut med hundarna. I detta uunderbara vårväder..så otroligt tråkigt..det är ju för sjutton snart slut på april!!??

Har förresten tagit bort min facebook. Orkade inte med längre. vart så drygt.

Det är rätt tragiskt att komma "hem" till Sundsvall.
Jaghar ingen att ringa o säga: "tjena jag är hemma ska vi ta en fika?"
Jo det har jag kanske men ingen av mina "gamla" vänner!
Alla har flyttat härifrån och dom som finns kvar har jag ingen kontakt med..så fort man glider ifrån varandra..tråkigt men men!
Jag hoppas att jag i Gävle träffar mycket nytt folk! Också kan ja ju hälsa på ER nu =)

Undra om jag ska se en film o vänta på att pär ska jobba klart o vi kan åka till sooderhamn.

Hej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0