UMEÅ

Hej alla!
Nu är vi tillbaka i Umeå!
Härligt väder med sol och nollgradigt men igår när vi landade snöade det =( typiskt.
Hörde även att umeås flygplats som "förr" hette Alvik tydligen har bytt namn till "umeå city airport" HA HA jag höll på o skratta på mig..precis som det vore Heathrow!

Hemflygningen gick i alla fall fint.  Landade tidigare än planerat på både "flighterna"..mycket trevligt.

Hunden hade ställt till det lite i helgen..eller jao han är ju en hund så så kan man inte heller kalla det. Mer att det inträffade något olyckligt.
Igors hundvakt skulle lämna han ensam ett litet tag,det gillade inte igor som fixade det genom att öppna dörren o gå ut på ett litet äventyr!
Han hade tydligen drivit runt något hus där det bodde en familj med en löptik. Familjen hadeinte vågat gått ut med sin hund när igor stod utanför o spanade viliket är rätt förståeligt, så dom ringde polisen som fick fånga in han!
När igprs hundvakt kom tillbaka stod dörren på glänt o han bar borta! På polisstationen hade han suttit i en liten bur i garaget ujuj stackars min lilla hund. Men dom fick hem honom och han var oskadd så allt gick ju bra. Men så typiskt igor!  Ha ha vilken hund =)

Jag har precis kommit hem efter en anställningsintervju. Mycket roligt! Jag hoppas att det blir något så jag slipper gå hemma o dra benen efter mig.
Vi har också idag blivit stolta ägare av en fin lägenhet! Får den i mitten av juni..så nu äre att planera färg/tapeter o lite smålir som ska göras =) hihihi såå spännande.

Nu blir det städning och sedan promenad o möta upp pär från jobbet. Ska göra en stor kycklingsallad att äta fram till det är dags för påskmaten. Känner mig såå fet efter alla godbitar i köpenhamn =/

Tänkte lägga in lite bilder från Köpenhamn menhittar ingen kamerakabel..men dom kommer.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0