ONSDAG.

Hej Alla!
Idag känner jag mig totalt mörbultat! Som om jag blivit överkörd av en lastbil! Trött med träningsvärk. Fick kliva upp 08:00 och skjutsa Pär till jobbet. Det var snöstorm och stackarn ville inte cykla, (eftersom jag måste ha bilen när jag ska hem på natten) och det skulle inte jag heller vilja ha gjort i snöstormen.

Nu har jag ätit lite frukost och sett på Nyhetsmorgon. Hatr tagit med mig täcket och Ska nog dra igång en film så jag kan sova lite i soffan, annars kommer jag somna på jobbet sen.
Grannens lilla hund skäller som en galning! Tror det är en valp som inte gillar att vara hemma ensam.. Hoppas han ger upp snart lill stackarn.
Min stora hund smög (trodde han) precis upp i soffan och la sig på mitt täcke, där han icke får vara...för husse, nu är int han hemma hihi! Det värsta var ba att han la av en rökare när han lagt sig här...sweet! Han lyckades även slå på stand-by på datorn haha!

Var ute en fin lägenhet i Gävle, 2:a 56 kvm 3900..men det ä rlite i minsta laget! men bra hyra.
Hör och häpna vår lägenhet har ännu inte kommit ut..!! Förbannades skit! Lär man behöva ringa o säga till..less man blir!

Min vän Linnea är i Stora landet USA och semestrar..San Fransisco, idag LA? Så läckert! Jag hoppas att din resa blir fortsatt lika trevlig! och var rädd om dig! Jag önskar att jag också nångång får göra en sån resa..



Tänkte lägga in en bild här men det skiter jag i för det krånglar jämt när man ska gört!  Orka int nu. Äre bara jag som tycker det är drygt att hålla på med bilder här på bloggen?!
Fan inget funkar! Nu är texten blå och understruken! Funkar inte o ta bort det heller......SUCK!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0