Sovtime

Hej hörrni!
imorse var det ju det välkända  "måndags-syndromet" i alla fall för mig. Trött och tråkigt att helgen har gått så fort. Men den här helgen har ändå varit bra. Kanske innte en av de mest produktiva helgerna men vi (jag) behövde en slappar helg. Jag tycker oftast man har samlat på sig så mycket sysslor som man inte orkat göra på veckan som ska tas itu med på helgen, så när helgen äntligen är kommen äre massor som ska göras! Så oftast blir det ju inte så mycket vilal. Men den här helgen vart det just det! :0)
Vaknade en gång först vid halv nio på lördagsmorgonen, somnade om till tolv kanske, då gick Pär ut med Igor, stackarn måste ju ha varit jättepinkis! Sen låg vi i sängen o kolla TV och lite lägenheter till två! japp ni läste rätt ha ha! Så klockan var nog halv fyra innan vi kom hemifrån!
Vi handlade på Willys, för omväxlingsskull, åkte och tvättade bilen i gör-det-själv hallen på OK.
Jag gjorde en liten rolig grej medan vi var där. Man är ju inte så hemma i dom där hallarna och så skulle jag fylla en hink med vatten, vred om kran men det hände ju för f*an inget, inte åt andra hållet heller!så där stod jag med hinken under kranen o vänta på att det skulle komma vatten men icke! Då ropa jag på Pä o sa att det inte kom nå vatten ur den förbannade kranen!! Han talade då om för mig att det var en luftkran (?) o inte en vattenkran. Hihihihiii...o alla gubbar i hallen skrocka o flinade åt mig :0)

Har joggat ikväll! Fan det går lättare mina  vänner, mycket lättare! Kändes idag nästan som jag kunde springa hur långt som helst, bara nästan!!!
Är rätt slut faktiskt efter löprundan så jag ligger redan i sänge, oc har legat här en halvtimma kanske!

Var på DIXI efter jobbet och skulle prova jeans. Det var en skitgullig tjej som jobbade där som hjälpte mig. Hon slängde nog åt mig 50 par jeans o jag vart helt svettig av allt provande!! När man har ett big ass som jag kan man inte ha dom jeans man helst skulle vilja ha :( Testade ett par såå snygga miss sixty men dom fick jag bara upp på halva rövva.
That´s life! Ska vänta o köpa jeans om man kansk lyckas få bort några kilon.

Nu har Timrå åkt ur kvarten :( Såå himmla tråkigt alltså..När ska dom orka hela vägen!
Dom känns så labila hela tiden. men den som väntar på något gott..

Imorgon väntas jobb igen, det är så jobbigt att ta sig upp ur sängen o till jobbet, men när man väl är där tycker jag det är roligt och tacksamt att man har någonstans att gå varje dag!

Ne nu är det time att släcka lampan känner jag. Känner mig som 300 år gammal efter mina lilla runda idag, man är såå vältränad! =)

Puss och godnatt!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0