TISDAG

Jaha då är manb arbetslös, eller arbetssökande!
Sista dagen på Vattenfall idag, och det är blandade känslor. Tråkigt såklart att inte ha något jobb, gå hemma o dra benen efter sig, känner redan att paniken över att gå hemma sysslolös.  Kändes vemodigt när man städade skrivbordet, slängde papper, rensade datorn och sa adjö till trevliga människor man förmodligen aldrig mer får se. Men nu börjar ett nytt kapitel!
Ska ju bli Gävlebo o innehavare (kanske) av en bostadsrätt! :0) Vi har fått lönelöfte och vi har en lght på span som vi ska kika på..det blir spännande.

I Sommar ska jag jobba i Sundsvall. Men börjar inte där förrän i juni. Vilket innebär att jag har en två månaders period som jag inte vet vad jag ska göra förutom att träna.
Ska i alla fall direkt på ams imorgon o höra vad de har för något roligt att säga, lika bra att göra det direkt så är det gjort.

Var ut o sprang idag men kändes rätt påtagligt att jag har en förkylning i kroppen. Det gick seegt! Som vanligt :(
När ska jag bli vältränad? Aldrig..

Imorgon äre iaf ams som gäller, pluis en till grej som är hemlig hihi
Torsdag ska jag fräffa en tjej på proffice, samt inhandla lite smågrejs till fredagen!
För då åker jag och hunny bunny till Köööpenhamn! Ska bli så roligt!  Har hört talas om kanonväder så det blir till o sola sig o dricka en pilsner på sträget..måste inskaffa ett par glajjor!

Pär tränar just nu så jag ska slå på en film att slumra in lite till :)
Hejsvejs tills jag skriver igen
Baj!

Tänkte lägga in en fin bild på "ströget" från Köpenhamn här men detgick visst inte. Så ni får klara er utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0