Update

Hej Vänner!
Nu var det ett tag sedan jag skrev här, har verkligen varit nere i en bloggsvacka. Men idag börjar jag inte jobba förräns 16:00, så nu ska jag ta mig tid till att bjuppa på en uppdatering.

Jag klev upp vid nio imorse och tog ut hunden. Vi små joggade litegrann, kändes tröögt men det var skönt när jag kom in. Åt lite frulle och kikade på nyhetsmorgonen. Nu har jag läst lite bloggar och kikat runt lite på lägenheter i Gävle, för nu ska jag bli Gävlebo! :0) Känns jättekul och spännande! Det absolut bästa är att jag kan åka tåg hem till S-vall på en timme! Jämfört med hur det är nu, buss fyra timmar. Sara bor i Gävle och jag tror vi kommer få så himla roligt! Madde kan jag hälsa på i Nyköping, det går tydligen tåg direkt från G till N-köping..helt underbart! Malin som bor i Örebro kan jag också hälsa på!! Helt otroligt vilken skillnad det kommer att bli!

Vi sa upp vår lägenhet i fredags. Det var då 6:e Mars, Men icke att vi fick räkna mars som första uppsägningsmånad! =( Snållerstenen! Så nu är det from 1:a April och tre månader framåt, 1:a juli som gäller, känns som en hel tidsålder innan man kommer att komma iväg. Får ju bara hoppas på att vi får iväg den tidigare, men den syns inte ens än som hyresledigt! awww!

Nåja, fredageftermiidag var jag ledig, det var väldans skönt. Vi åkte lite skidor på sjön med det var ingen höjdare! Var så mycket snö att man tom med skidorna åkte igenom. Vi fick åka på gångvägen hem hihi.
På kvällen var vi och såg "män som hatar kvinnor". Jag gillade den. Men jag måste hålla med alla andra som läst böckerna att dom är bättre, som för det mesta. :)

Och Sen på lördagen åkte jag och min älskling till Lycksele djurpark hihi =)
Jag som älskar djur tycker det är så kul att gå på djurpark.

Här kommer lite bilder:













Coolast på djurparken

Ja, det var lite bilder det! Mycket fin djurpark och mysig att gå på vintern. Vart dock lite kallt efter ett tag men!
Efter djurparken åt vi en pizza i Lycksele sedan åkte vi hem och hämtade vår lilla hund som snälla Klara var hundvakt åt.
På kvällen åkte P på en födelsedagsfest en sväng och jag och Igge vart hemma ensamma ett tag. Såg melodifestivalen och städade lite.
Söndag var en bra dag.
Var på badhuset och det gick ju hur bra som helst! Var riktigt skönt att simma och det var lite folk på simhallen. Man känner dig så fräsh när man har badat, bastat och duschat =)
Vi handlade lite och gjorde god mat.

Hörrni nu ska jag plocka ihop lite grejs här hemma och damsuga lite!
Ska också göra goda köttfärsböffar :)

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0