Måndag

Halla!
Idag är det måndag, början på ännu en ny vecka, vart tar tiden vägen?
Men jag är glad att tiden går fort, jag har mycket att se framemot.

Idag verkar det inte bli något jobba, vilket egentligen inte spelar nåon roll eftersom jag ska börja jobba 1:a  juni i sundsvall, vilket innebär att jag får en hel månadslön sista juni. Maj lönen kan jag ju längre inte påverka så va sjutton spelar det för roll. Klart att det är skönt med extra klirr i kassan men ni anar inte hur jobbigt det är att vara städtant...inget för mig!

Idag är det mulet ute vilket jag tycker är rätt skönt. Har varit sol hela helgen, det är jättehärligt men man får ju inget gjort inne! Och inte har jag någon stor altan eller uteplats med sol på, så jag kan inte sola, inte för jag har ro till det heller riktigt, sitter oftast bara tio minuter sen måste jag gö nåt annat.
Så...idag tänkte jag åka o lägga mig i kärringgrillen, kanske. Är så bleek. Tänker inte visa en skinngnutta förräns man har fått lite färg.

Helgen har varit fin. I Fredags var vi ut rint sjön o grillade korv, o igor badade ooh..kallt!!!! Men han tyckte det var jättekul!
Förutom det vhar vi grillat, grillat..ätit.

Nu måste jag ta mig ur sängen och ut med den lilla hunden. Fast han verkar inte vara så kissnödig han ligger o toksover.

Hadet gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0